Batuhan Mutlugil - DumanForever.com | Duman Fan Sitesi - Video, Resim, Forum Konser - Duman Paylasım

Anasayfa

Forum

Dosyalar

Biyografiler

MP3

Resimler

Video

Oyunlar

Incelemeler

Haberler

Iletisim

DF'Radyo

Sponsor Bağlantılar
Ana Menü
 
Anasayfa
Arama
Haber Arşiv
Avatar Hazırlayıcı
Forum
Resim Galerisi
Rock Müzik Nedir?
Site Haritası
Şikayet Et
Türkçe Video
Yönetici Listesi
Yabancı Video

  Duman Menü

Akor / Tab
Duman Biyografi
Videolar
Duman İncelemeler
Duman Mp3 Çalar
Duman Radyo
Duman Şarkı Sözleri
Duman Video
Duman Tanıtım
Duman Biographie

  İletişim
İletişim
Bağlantılar

Üyeler İçin
Haber Ekle
Link Ekle
Makale Ekle

Download
Download


Rastgele Resim
En Son İnceleme
Duman Sevdim Desem D...
Duman Bu aşk beni yo...
FERİDUN DÜZAĞAÇ
Duman Belki Alışmam ...
Duman Ah Dinle
Duman Senin Gibi Dinle
Duman Belki Alışman ...
Duman Her Şeyi Yak D...
Duman Aman Aman Dinle
Duman Hatun Dinle
En Çok İndirilenler
Kaan Winamp Skin 2381
Duman Avatarları 1897
Batuhan Winamp Skin 1020
Multi MSN 8.0 683
MSN 8.0 568
Windows Media Player 10 547
Metallica-Unforgiven... 503
En Yeni Üyeler
Üye AdıKatılım
yaytar 07-07
07190707asd 04-07
Dumanist422 12-06
ddemett 10-06
DarmaDumanist 18-05
kafkasokan 21-04
Good98 14-04
wombatnecmi 10-04
Emre09 25-03
Sidal 06-03
Günlük Burc



RSS Feeds
Subscribe to our feeds!

Çevrimiçi Dumancı
Misafir Dumancı: 52
Çevrimiçi Üye Uok

Kayıtlı Üyeler: 17,335
Son Üye: yaytar
 Başlığı Görüntüle
DumanForever.com | Duman Fan Sitesi - Video, Resim, Forum Konser - Duman Paylasım | Duman Grubu Paylaşım | Genel
Sayfa 18 - 28 << < 15 16 17 18 19 20 21 > >>
Yazar
RE: Batuhan Mutlugil 341 - 554
dumandelisiceren
Üye

Mesaj Sayısı: 1
Nereden: samsun
Katılım Tarihi: 29.12.07
Üye No : 8459
Durum :
Mesaj Tarihi 29-12-2007 23:46
grin

Özel Mesaj Gönder
Bu Mesajı İmleyin:
Yazar
RE: Batuhan Mutlugil 342 - 554
EfRaSYaP_RocK
Üye

Mesaj Sayısı: 35
Nereden: ankara
Katılım Tarihi: 29.12.07
Üye No : 8432
Durum :
Mesaj Tarihi 31-12-2007 10:17
herif harbi süper bişi yha..choq yakısıkLı yhaaa...8.dünya harikası gibi bişi oLuo gringrin


HaDe qeL bi oyuN oyNayaLım SeN BeniM duyguLarımLa oyNa..Ben İsE HaYaTınLa..! VAR MISIN_?
<<<<<DUMAN FOREVER>>>>>
Özel Mesaj Gönder
Bu Mesajı İmleyin:
Yazar
RE: Batuhan Mutlugil 343 - 554
evin
Üye

Mesaj Sayısı: 1
Nereden: manisa
Katılım Tarihi: 31.12.07
Üye No : 8502
Durum :
Mesaj Tarihi 31-12-2007 23:39
ölüyorumm batuhan için yaaa çokkkk yakışıklıı allah boş vaktinde yaratmış heralde grin wink pfft
evinsaglam@hotmail.com Özel Mesaj Gönder
Bu Mesajı İmleyin:
Yazar
RE: ........ 344 - 554
olum_kabul
Üye

Üye Avatar

Mesaj Sayısı: 182
Nereden: Deİşİyor...
Katılım Tarihi: 13.04.07
Üye No : 1648
Durum :
Mesaj Tarihi 02-01-2008 22:32
kendisi hep gitar çalma yönünden hemde saçlarından dolayı örnek alınacak kişilerde'dir derim.grin


çoq amele kaynıyo kardeşler... Özel Mesaj Gönder
Bu Mesajı İmleyin:
Yazar
RE: Batuhan Mutlugil 345 - 554
ceylan
Üye

Mesaj Sayısı: 3
Nereden: istanbul
Katılım Tarihi: 01.01.08
Üye No : 8534
Durum :
Mesaj Tarihi 03-01-2008 19:27
bencede ya bir insan bu kadar mı yakışıklı olurcoolbayılıyorum batuhanapfft


@ceo@
Özel Mesaj Gönder
Bu Mesajı İmleyin:
Yazar
RE: Batuhan Mutlugil 346 - 554
wonder
Üye

Mesaj Sayısı: 28
Nereden: istanbul
Katılım Tarihi: 03.01.08
Üye No : 8579
Durum :
Mesaj Tarihi 04-01-2008 00:00
tek kelime ile bahsetmek istiyorum | -mükemmel- |
!!! !!! wonder@dumanforever.com !!! !!! Özel Mesaj Gönder
Bu Mesajı İmleyin:
Yazar
RE: Batuhan Mutlugil 347 - 554
dum_ann
Üye

Mesaj Sayısı: 42
Katılım Tarihi: 22.09.07
Üye No : 5847
Durum :
Mesaj Tarihi 04-01-2008 12:33
batum süperdir yhaaaafrown


Özel Mesaj Gönder
Bu Mesajı İmleyin:
Yazar
RE: Batuhan Mutlugil 348 - 554
d_rock
Üye

Mesaj Sayısı: 1
Katılım Tarihi: 01.01.08
Üye No : 8514
Durum :
Mesaj Tarihi 05-01-2008 12:08
ben batuya bitiyorummm tüm batuhanlar coooook yakısıklı oluo larwinkwinkwink
Özel Mesaj Gönder
Bu Mesajı İmleyin:
Yazar
RE: Batuhan Mutlugil 349 - 554
karambol89
Üye

Mesaj Sayısı: 102
Nereden: balıkesirrr SAMİYEN de olblir
Katılım Tarihi: 07.12.07
Üye No : 7898
Durum :
Mesaj Tarihi 05-01-2008 15:38
batuhan anlatılmaz yaşanırrwink ya oo saçlarına hayranımm bennn çokkk tatlıııı
Özel Mesaj Gönder
Bu Mesajı İmleyin:
Yazar
RE: Batuhan Mutlugil 350 - 554
black_metallica
Üye

Mesaj Sayısı: 27
Nereden: B!Lé<!k
Katılım Tarihi: 05.01.08
Üye No : 8600
Durum :
Mesaj Tarihi 05-01-2008 15:42
ewt çooooq tatlı yaaaa seni sefiommm


DuMaNFaNFoReVeRR dumanforever.com Aame tuma ke bhalo aashi DUMAN
Özel Mesaj Gönder
Bu Mesajı İmleyin:
Yazar
RE: Batuhan Mutlugil 351 - 554
dark__angel
Üye

Üye Avatar

Mesaj Sayısı: 86
Katılım Tarihi: 01.07.07
Üye No : 4024
Durum :
Mesaj Tarihi 05-01-2008 19:07
bu baslık neden böyle oldu anlamadım ne bu herkeste batuhan manyaklıgı kardeşim grin severim kendilerinni (batuhan) ama yani anlayamadım gitti ... grin


FiqeN KaaN
Özel Mesaj Gönder
Bu Mesajı İmleyin:
Yazar
RE: Batuhan Mutlugil 352 - 554
BiLgE_ba_tu_han
Üye

Üye Avatar

Mesaj Sayısı: 933
Nereden: anTaLya
Katılım Tarihi: 08.07.07
Üye No : 4273
Durum :
Mesaj Tarihi 05-01-2008 19:48
dark__angel yazdı:
bu baslık neden böyle oldu anlamadım ne bu herkeste batuhan manyaklıgı kardeşim grin severim kendilerinni (batuhan) ama yani anlayamadım gitti ... grin

Bu sevqinin neden bu boyuta geldiğini kimse bilmiyo cnm üzüLme.. yaLnız deilsin gringrin


Herkes o dilbere hayran dönüpte bakmayan hayvaan (.!.) coolpfft

^^DF arKadaşlıkları bi başka wink
Özel Mesaj Gönder
Bu Mesajı İmleyin:
Yazar
RE: Batuhan Mutlugil 353 - 554
teomaniac
Üye

Mesaj Sayısı: 89
Nereden: adıyaman
Katılım Tarihi: 06.01.08
Üye No : 8637
Durum :
Mesaj Tarihi 06-01-2008 13:14
batucan bi harika!!!smilegrin
Özel Mesaj Gönder
Bu Mesajı İmleyin:
Yazar
RE: Batuhan Mutlugil 354 - 554
dark_princess
Üye

Mesaj Sayısı: 17
Nereden: istanbul
Katılım Tarihi: 07.01.08
Üye No : 8678
Durum :
Mesaj Tarihi 07-01-2008 16:03
ewet o bi harikaa heleki gitarıyla birlikte olunca offf offf heykelini diktirmek lazım taksime grin
Özel Mesaj Gönder
Bu Mesajı İmleyin:
Yazar
RE: Batuhan Mutlugil 355 - 554
dumankesh_Ibuke
Üye

Mesaj Sayısı: 9
Nereden: istanbul
Katılım Tarihi: 29.12.07
Üye No : 8429
Durum :
Mesaj Tarihi 07-01-2008 16:17
mnyak bı kışılık telefnda taam gıbı sozlerıyle cool bı insan batu senı sevıorus wink
Özel Mesaj Gönder
Bu Mesajı İmleyin:
Yazar
RE: Batuhan Mutlugil 356 - 554
_ghisem_
Üye

Mesaj Sayısı: 20
Nereden: izmir
Katılım Tarihi: 07.01.08
Üye No : 8681
Durum :
Mesaj Tarihi 08-01-2008 16:35
BATUHAN SENİ ÇOKH SEFİORUM BN YHHHAAsadgrin


_rock_girl_
Özel Mesaj Gönder
Bu Mesajı İmleyin:
Yazar
RE: Batuhan Mutlugil 357 - 554
D00M
YASAKLI
Üye

Mesaj Sayısı: 194
Nereden: istanbul
Katılım Tarihi: 09.01.08
Üye No : 8707
Durum :
Mesaj Tarihi 09-01-2008 23:44
süper süper süper


doom__91@hotmail.com Özel Mesaj Gönder
Bu Mesajı İmleyin:
Yazar
RE: Batuhan Mutlugil 358 - 554
asis
Üye

Mesaj Sayısı: 82
Nereden: istanbul
Katılım Tarihi: 06.01.08
Üye No : 8634
Durum :
Mesaj Tarihi 10-01-2008 16:50
sitiliyle örnek alınanbilecek duman grubumuzun önde gelenlerinden dir (zaten dört kişi var grin )


Özel Mesaj Gönder
Bu Mesajı İmleyin:
Yazar
RE: Batuhan Mutlugil 359 - 554
jasminnn
Üye

Üye Avatar

Mesaj Sayısı: 1257
Nereden: adana
Katılım Tarihi: 07.04.07
Üye No : 1541
Durum :
Mesaj Tarihi 11-01-2008 00:23
dark_princess yazdı:
ewet o bi harikaa heleki gitarıyla birlikte olunca offf offf heykelini diktirmek lazım taksime grin



=) süper olurwink


Hayat bize Oyun Oynuyor Olabilir mi?
-------------DUMANFOREVER------------
Özel Mesaj Gönder
Bu Mesajı İmleyin:
Yazar
RE: Batuhan Mutlugil 360 - 554
BRoKeN_13
Üye

Üye Avatar

Mesaj Sayısı: 757
Nereden: aNKaRa
Katılım Tarihi: 29.10.07
Üye No : 6763
Durum :
Mesaj Tarihi 11-01-2008 00:29
Yaa eminim batuhan da bütün hayranlarını sewiodur daarkadaşlar batuhan seni çok sewiorum gibi şeyler yazınca o da ben de seni demicek o yüzden boşa buralarda yakışıklılığına we aşkınıza değinmeyin bence..=))

Başarılı bi gitarist beğenerek dinlerimm o ne çalsa heralde..Gitarına kurbanwink



*****************************************************************



"..Öyle bir ilaç bulabilmek isterdim ki kurtulabilmek..
Aşka dair bıraktığın korkulardan..
Ama yaram çok derin of..
Bıçakla keser gibi kesip atabilmek bütün her şeyi..
Kesebiliyorsan ruhumu, dene..
Duygularımı,yüreğimi,beni..Off..
..Beni..Off.."



*****************************************************************
Özel Mesaj Gönder
Bu Mesajı İmleyin:
Sayfa 18 - 28 << < 15 16 17 18 19 20 21 > >>
Atlanilacak Forum:
Duman Forever Araçlar

| |

Anket
Sitenin arka plan resmi değişsin mi yoksa kalsın mı?

Evet değişsin.

Hayır değişmesin.

Ankete katılabilmek için üye olmanız yada üye girişi yapmanız gerekmektedir.
Giriş
Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla




Kısa Mesajlar
Mesajınızı gönderebilmeniz için üye olmanız yada üye girişi yapmanız gerekmektedir.

Slipknot_9  
08/07/2018 02:26
Slipknot forever ne oldu ya ^^

DuMaN_EmiR  
29/05/2018 09:50
Herkese selam. sad

manyaqiz  
23/05/2018 01:58
ah burayı nasıl özledim sad

DuMaN_EmiR  
06/02/2018 14:06
Buradan güzel insanlar geçti.

DuMaNiAK  
06/02/2018 13:50
radyo yayını ne zaman olacak? agknsagjna

Daha fazla Mesaj
Forum Başlıkları
En Yeni Başlıklar
Ben Kimim?
Site İstek ve Revize...
Şu anda ne dinliyors...
grup içinde ayrım ya...
Amatör gruplar sahne...
Ölmeden Önce Gitmeni...
ŞarkılarlA Öğrencili...
emre aydın
Zincir / Kadıköy
Ogün Sanlısoy..
Scorpions
Dumancı Kardeşinize ...
Dumancı Kardeşinize ...
Arkadaşlar Lütfen Ya...
Arkadaşlar dumancı k...
pearl jam
en sevdiğiniz şarkı ...
Hayalleriniz neler?
18 mart dumanın yeni...
LİMİT - Alternatif R...
Destekleyenler
No buttons defined.
Doğum Günü
betito
birce
by_TR
cankaya
cceerreenn
Comitenger
darkq
darmaduman
delicocuk3828
dipfiruz
dissoLute
dumanuff
dumanyakkk16
eceem
emre95
evil
Fume_
gothica
halimizduman01
jojoboy
kaan_ezgi
Kam
kes_saruhan
madluck06
Merdo
metalik_hareket
metal_girl
MuRaT88
murtaza038
my_lover
oilmawra
ruzzgargulu
shoqe
SINIR_SIZ_DUMAN
SINIR_SIZ_DUMANN
slfkl
smarteee
sopar_1905
sweet witch
touche
XdarkqX
Copyright © 2006 - 2009 DumanForever.com
Valid CSS! Page Strength SEO Tool - SEOmoz.org