Dumanla Sokakta Karşılaşsak Ne Olurdu ?? - DumanForever.com | Duman Fan Sitesi - Video, Resim, Forum Konser - Duman Paylasım

Anasayfa

Forum

Dosyalar

Biyografiler

MP3

Resimler

Video

Oyunlar

Incelemeler

Haberler

Iletisim

DF'Radyo

Sponsor Bağlantılar
Ana Menü
 
Anasayfa
Arama
Haber Arşiv
Avatar Hazırlayıcı
Forum
Resim Galerisi
Rock Müzik Nedir?
Site Haritası
Şikayet Et
Türkçe Video
Yönetici Listesi
Yabancı Video

  Duman Menü

Akor / Tab
Duman Biyografi
Videolar
Duman İncelemeler
Duman Mp3 Çalar
Duman Radyo
Duman Şarkı Sözleri
Duman Video
Duman Tanıtım
Duman Biographie

  İletişim
İletişim
Bağlantılar

Üyeler İçin
Haber Ekle
Link Ekle
Makale Ekle

Download
Download


Rastgele Resim
En Son İnceleme
Duman Sevdim Desem D...
Duman Bu aşk beni yo...
FERİDUN DÜZAĞAÇ
Duman Belki Alışmam ...
Duman Ah Dinle
Duman Senin Gibi Dinle
Duman Belki Alışman ...
Duman Her Şeyi Yak D...
Duman Aman Aman Dinle
Duman Hatun Dinle
En Çok İndirilenler
Kaan Winamp Skin 2381
Duman Avatarları 1897
Batuhan Winamp Skin 1020
Multi MSN 8.0 683
MSN 8.0 568
Windows Media Player 10 547
Metallica-Unforgiven... 503
En Yeni Üyeler
Üye AdıKatılım
yaytar 07-07
07190707asd 04-07
Dumanist422 12-06
ddemett 10-06
DarmaDumanist 18-05
kafkasokan 21-04
Good98 14-04
wombatnecmi 10-04
Emre09 25-03
Sidal 06-03
Günlük Burc



RSS Feeds
Subscribe to our feeds!

Çevrimiçi Dumancı
Misafir Dumancı: 27
Çevrimiçi Üye Uok

Kayıtlı Üyeler: 17,335
Son Üye: yaytar
 Başlığı Görüntüle
DumanForever.com | Duman Fan Sitesi - Video, Resim, Forum Konser - Duman Paylasım | Duman Grubu Paylaşım | Genel
Sayfa 5 - 10 << < 2 3 4 5 6 7 8 > >>
Yazar
RE: Dumanla Sokakta Karşılaşsak Ne Olurdu ?? 81 - 187
feyZzZa
Üye

Üye Avatar

Mesaj Sayısı: 215
Nereden: almanya
Katılım Tarihi: 24.07.07
Üye No : 4948
Durum :
Mesaj Tarihi 25-07-2007 13:54
ben batuhana yapisirdim heralde yyada bayilirdim


SEHITLER ÖLMEZ VATAN BÖLÜNMEZ
496695865 Özel Mesaj Gönder
Bu Mesajı İmleyin:
Yazar
RE: Dumanla Sokakta Karşılaşsak Ne Olurdu ?? 82 - 187
-psyko-
Üye

Üye Avatar

Mesaj Sayısı: 883
Nereden: Edirne
Katılım Tarihi: 11.04.07
Üye No : 1620
Durum :
Mesaj Tarihi 25-07-2007 13:58
Nedense çoğu kişi yapışıogrin


İçimizi kavuran zevkler , depremler , yitik bedenler
Hepsi bu son nefesteler..
http://www.uykusuzfan.com Özel Mesaj Gönder
Bu Mesajı İmleyin:
Yazar
RE: Dumanla Sokakta Karşılaşsak Ne Olurdu ?? 83 - 187
deliye-vurduk
Üye

Üye Avatar

Mesaj Sayısı: 423
Nereden: B@LıK€$!R
Katılım Tarihi: 31.01.07
Üye No : 687
Durum :
Mesaj Tarihi 25-07-2007 14:05
-psyko- yazdı:
AbaRtmadan hayRan oLduğumu sölerdm,,foto çekeRdm siteden bahsederdm beLkismile ama büyük iht.heycandan saçmaLardımgrin


aynen bnde..grinXD


[url][url][url]Giderken bıraktığın bir fotoğraf.. Seni bana anLatmaz ki,,seni bende yaşatmaz ki..!! sad[/url][/url][/url]
Özel Mesaj Gönder
Bu Mesajı İmleyin:
Yazar
RE: Dumanla Sokakta Karşılaşsak Ne Olurdu ?? 84 - 187
ZiTaRoF
YASAKLI
Üye

Mesaj Sayısı: 128
Nereden: uzaklardan...
Katılım Tarihi: 23.05.07
Üye No : 2633
Durum :
Mesaj Tarihi 25-07-2007 23:05
dumanla sokakta karsılassam aramızdaki diyalog soyle olurdu:

-selamın aleykum kaan abi!
-aleykum selam..
-abi bn senin hayranınım..hadi ii aksamlargringringrin




Düzenleyen: ZiTaRoF Düzenleme Tarihi: 25-07-2007 23:06
zitarof@hotmail.com Özel Mesaj Gönder
Bu Mesajı İmleyin:
Yazar
RE: Dumanla Sokakta Karşılaşsak Ne Olurdu ?? 85 - 187
_grunge_
Üye

Üye Avatar

Mesaj Sayısı: 99
Katılım Tarihi: 23.07.07
Üye No : 4892
Durum :
Mesaj Tarihi 25-07-2007 23:18
ezgiiii yazdı:
gulerkaan yazdı:
Direk giderdim selam werir bi öper vakitleri warsa biraz sohbet etmeye çalışırdım isterlerse bi iki foto çekerdim ama süper müzik yapıosunuz der hayranlığımı belirtirdim.Siteden bahsederdim kesinlikle böle böle der adresi werebilirdim ya da telif hakkı için bişiler konuşmaya çalışırdım.Bi werimlilik yakalamaya çalışırdım ya nerden bulvcam bi daha di mi.grin Aynen aga süpersiniz der vedalaşırdım wink

söliceklerimi sölemişsin aynen yhaa kesinlikle siteden bahsederdim böle bi fırsat bi daha ele geçmezsmile

kesinlikle katılıyoum ah keske karşılassam
Özel Mesaj Gönder
Bu Mesajı İmleyin:
Yazar
RE: Dumanla Sokakta Karşılaşsak Ne Olurdu ?? 86 - 187
melankolik
Üye

Üye Avatar

Mesaj Sayısı: 98
Nereden: antalya
Katılım Tarihi: 28.07.07
Üye No : 5045
Durum :
Mesaj Tarihi 29-07-2007 01:03
kaan_45 yazdı:
ben kaana s.a derım sırtına vururum aksama ıcmeye cagırırım grin

ehe bende grin


Bir Çığın İçine Adım Attım,Bütün Ruhumu Kapladı...
Özel Mesaj Gönder
Bu Mesajı İmleyin:
Yazar
RE: Dumanla Sokakta Karşılaşsak Ne Olurdu ?? 87 - 187
BiLgE_ba_tu_han
Üye

Üye Avatar

Mesaj Sayısı: 933
Nereden: anTaLya
Katılım Tarihi: 08.07.07
Üye No : 4273
Durum :
Mesaj Tarihi 13-08-2007 20:49
çığLık atma yapışma öpme oLayLarı pfft insanı kçk düşürür ya grin içimden geLse biLe asLa yapmazdm böyLe şeyLer grin ben onLarı görsem daha çok sohbet etmeye çaLışırdm onLarLa ama o sohbette grin azda olsa batuhan odakLi oLurdu yani en azından ona oLan hayranLıımı bi şeklde beLLi ederdm wink


Herkes o dilbere hayran dönüpte bakmayan hayvaan (.!.) coolpfft

^^DF arKadaşlıkları bi başka wink
Özel Mesaj Gönder
Bu Mesajı İmleyin:
Yazar
RE: Dumanla Sokakta Karşılaşsak Ne Olurdu ?? 88 - 187
duman kolik
Üye

Üye Avatar

Mesaj Sayısı: 60
Nereden: !bılmem!DunYa HeeRHaLDe!
Katılım Tarihi: 31.05.07
Üye No : 2907
Durum :
Mesaj Tarihi 13-08-2007 22:46
GEL DERDIM BI SİGARA YAPIYIM HEHHEHEH ILERI GORUSLERIN IALIRDIM MESELA MUSLUMLEDAHA SARKI CIKARCAKMISINIZFALAN DIYE SORARDIM !wink


Özel Mesaj Gönder
Bu Mesajı İmleyin:
Yazar
RE: Dumanla Sokakta Karşılaşsak Ne Olurdu ?? 89 - 187
muro
Üye

Mesaj Sayısı: 16
Katılım Tarihi: 27.07.07
Üye No : 5014
Durum :
Mesaj Tarihi 15-08-2007 11:56
ne yapayım sanki insan üstü bi varlık mı görüon.
şöle bi bakar sonra tanımamazlıktan gelip yoluma devam ederdim.
havalanmasınlar çok fazla ölecool
Özel Mesaj Gönder
Bu Mesajı İmleyin:
Yazar
RE: Dumanla Sokakta Karşılaşsak Ne Olurdu ?? 90 - 187
_grunge_
Üye

Üye Avatar

Mesaj Sayısı: 99
Katılım Tarihi: 23.07.07
Üye No : 4892
Durum :
Mesaj Tarihi 15-08-2007 13:50
sohbete dalardm foto çektirirdm onlara bira ısmarlardm maksat göze girmekgringringrin
Özel Mesaj Gönder
Bu Mesajı İmleyin:
Yazar
RE: Dumanla Sokakta Karşılaşsak Ne Olurdu ?? 91 - 187
esma
Üye

Mesaj Sayısı: 187
Nereden: ANKARA
Katılım Tarihi: 02.05.07
Üye No : 2038
Durum :
Mesaj Tarihi 15-08-2007 14:05
tanımazdımsad


nerde yaşarsan yaşa babam sewgi aşk hepsi yaLLan!!!
esmaakay_1993@hotmail.com Özel Mesaj Gönder
Bu Mesajı İmleyin:
Yazar
RE: Dumanla Sokakta Karşılaşsak Ne Olurdu ?? 92 - 187
broke_black_388
Üye

Üye Avatar

Mesaj Sayısı: 484
Nereden: Erdek
Katılım Tarihi: 28.04.07
Üye No : 1938
Durum :
Mesaj Tarihi 15-08-2007 14:25
rock--duman yazdı:
tuuche yazdı:
çıılık atardım hepsine sarılırdım sonrada saskınlıktan bayılırdımgrin

aynen!!!

aynennnnn !!!grin


Özel Mesaj Gönder
Bu Mesajı İmleyin:
Yazar
RE: Dumanla Sokakta Karşılaşsak Ne Olurdu ?? 93 - 187
Cadi_Ezgi
Üye

Üye Avatar

Mesaj Sayısı: 233
Nereden: bursa
Katılım Tarihi: 07.07.07
Üye No : 4230
Durum :
Mesaj Tarihi 15-08-2007 14:27
çığlık atardım heps,ne sarılırdım ama bi fark var bndeee batuhan a yapışırdım kimse bni ondan ayıramazdıgringrin
cadi_cimcime_1994@hotmail.com Özel Mesaj Gönder
Bu Mesajı İmleyin:
Yazar
RE: Dumanla Sokakta Karşılaşsak Ne Olurdu ?? 94 - 187
seda91
Üye

Mesaj Sayısı: 57
Nereden: ankara
Katılım Tarihi: 03.07.07
Üye No : 4096
Durum :
Mesaj Tarihi 15-08-2007 14:59
_grunge_ yazdı:
sohbete dalardm foto çektirirdm onlara bira ısmarlardm maksat göze girmekgringringrin

bnde öle yapardmm


hayat bir sınavsa bnde adımı yazar çıkarımmmm....
k.o.r.n_seda@hotmail.com Özel Mesaj Gönder
Bu Mesajı İmleyin:
Yazar
RE: Dumanla Sokakta Karşılaşsak Ne Olurdu ?? 95 - 187
dark__angel
Üye

Üye Avatar

Mesaj Sayısı: 86
Katılım Tarihi: 01.07.07
Üye No : 4024
Durum :
Mesaj Tarihi 15-08-2007 15:23
broke_black_388 yazdı:
rock--duman yazdı:
tuuche yazdı:
çıılık atardım hepsine sarılırdım sonrada saskınlıktan bayılırdımgrin

aynen!!!

aynennnnn !!!grin


aynen gringrin


FiqeN KaaN
Özel Mesaj Gönder
Bu Mesajı İmleyin:
Yazar
RE: Dumanla Sokakta Karşılaşsak Ne Olurdu ?? 96 - 187
madluck06
Üye

Üye Avatar

Mesaj Sayısı: 98
Nereden: ankara
Katılım Tarihi: 09.08.07
Üye No : 5373
Durum :
Mesaj Tarihi 15-08-2007 15:35
waalla ben direk kaan abi kaan abi die bagrr el sallardım foto felan yaprdk hemen yaw mustangine hastayım onun malbro mustagı war kaanıngrin


MAĞLUM KİŞİ
mad-luck@hotmail.com Özel Mesaj Gönder
Bu Mesajı İmleyin:
Yazar
RE: Dumanla Sokakta Karşılaşsak Ne Olurdu ?? 97 - 187
xxxdelixxx
Üye

Mesaj Sayısı: 2
Katılım Tarihi: 04.08.07
Üye No : 5288
Durum :
Mesaj Tarihi 15-08-2007 18:58
aaaa duman derdim sonada onlarda ewt biz duman ama senin halin de duman derlerdi heralde alay konusu olurdumgrin
Özel Mesaj Gönder
Bu Mesajı İmleyin:
Yazar
RE: Dumanla Sokakta Karşılaşsak Ne Olurdu ?? 98 - 187
fani_dunya
Üye

Üye Avatar

Mesaj Sayısı: 24
Katılım Tarihi: 13.06.07
Üye No : 3468
Durum :
Mesaj Tarihi 15-08-2007 21:42
walla bn bayılmazsam eğer üstlerine atlardm grin
Özel Mesaj Gönder
Bu Mesajı İmleyin:
Yazar
RE: Dumanla Sokakta Karşılaşsak Ne Olurdu ?? 99 - 187
dumanix
Üye

Üye Avatar

Mesaj Sayısı: 49
Katılım Tarihi: 03.08.07
Üye No : 5218
Durum :
Mesaj Tarihi 16-08-2007 12:49
valla afallardım ama sonada durup kopana kadar gülerdimm sona batuyaaa ÖYLE YÜREKTEN ........wink


irtifa kaybıyımmm=)>>merwegrin<<
merwe_pntgrm@sebocuyuz.net Özel Mesaj Gönder
Bu Mesajı İmleyin:
Yazar
RE: Dumanla Sokakta Karşılaşsak Ne Olurdu ?? 100 - 187
roro
Üye

Üye Avatar

Mesaj Sayısı: 12
Nereden: İSTANBUL
Katılım Tarihi: 09.07.07
Üye No : 4308
Durum :
Mesaj Tarihi 30-08-2007 18:30
kaan la karsılasmk isterdm we o anda bırakmazdm biyerelere gidp kafa bulrdk herhalde napabilrz ki die düsünüorm ama adam da içmeden sölemio ki abiii ; =)
multi_semih@hotmail.com multi_semih@yahoo.com.tr Özel Mesaj Gönder
Bu Mesajı İmleyin:
Sayfa 5 - 10 << < 2 3 4 5 6 7 8 > >>
Atlanilacak Forum:
Duman Forever Araçlar

| |

Anket
Sitenin arka plan resmi değişsin mi yoksa kalsın mı?

Evet değişsin.

Hayır değişmesin.

Ankete katılabilmek için üye olmanız yada üye girişi yapmanız gerekmektedir.
Giriş
Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla




Kısa Mesajlar
Mesajınızı gönderebilmeniz için üye olmanız yada üye girişi yapmanız gerekmektedir.

Slipknot_9  
08/07/2018 02:26
Slipknot forever ne oldu ya ^^

DuMaN_EmiR  
29/05/2018 09:50
Herkese selam. sad

manyaqiz  
23/05/2018 01:58
ah burayı nasıl özledim sad

DuMaN_EmiR  
06/02/2018 14:06
Buradan güzel insanlar geçti.

DuMaNiAK  
06/02/2018 13:50
radyo yayını ne zaman olacak? agknsagjna

Daha fazla Mesaj
Forum Başlıkları
En Yeni Başlıklar
Ben Kimim?
Site İstek ve Revize...
Şu anda ne dinliyors...
grup içinde ayrım ya...
Amatör gruplar sahne...
Ölmeden Önce Gitmeni...
ŞarkılarlA Öğrencili...
emre aydın
Zincir / Kadıköy
Ogün Sanlısoy..
Scorpions
Dumancı Kardeşinize ...
Dumancı Kardeşinize ...
Arkadaşlar Lütfen Ya...
Arkadaşlar dumancı k...
pearl jam
en sevdiğiniz şarkı ...
Hayalleriniz neler?
18 mart dumanın yeni...
LİMİT - Alternatif R...
Destekleyenler
No buttons defined.
Doğum Günü
-haliduman-
3l1f
alanissa
ben idil
bonusss
duesraman
dumanyak_yigit
Ecce
ednah
gitarist93
HeLL_AngeL
ilker07_
istanbul_attack
kaan_tunc86
loverock
MarshmaLLow
metox
nehir_duman
Puf
rebel
rockmansemih
selvi
selvii
sem_cesi
the_she_duman
we24adu
yildiz
__yigit__
Copyright © 2006 - 2009 DumanForever.com
Valid CSS! Page Strength SEO Tool - SEOmoz.org