Kaan Tangöze - DumanForever.com | Duman Fan Sitesi - Video, Resim, Forum Konser - Duman Paylasım

Anasayfa

Forum

Dosyalar

Biyografiler

MP3

Resimler

Video

Oyunlar

Incelemeler

Haberler

Iletisim

DF'Radyo

Sponsor Bağlantılar
Ana Menü
 
Anasayfa
Arama
Haber Arşiv
Avatar Hazırlayıcı
Forum
Resim Galerisi
Rock Müzik Nedir?
Site Haritası
Şikayet Et
Türkçe Video
Yönetici Listesi
Yabancı Video

  Duman Menü

Akor / Tab
Duman Biyografi
Videolar
Duman İncelemeler
Duman Mp3 Çalar
Duman Radyo
Duman Şarkı Sözleri
Duman Video
Duman Tanıtım
Duman Biographie

  İletişim
İletişim
Bağlantılar

Üyeler İçin
Haber Ekle
Link Ekle
Makale Ekle

Download
Download


Rastgele Resim
En Son İnceleme
Duman Sevdim Desem D...
Duman Bu aşk beni yo...
FERİDUN DÜZAĞAÇ
Duman Belki Alışmam ...
Duman Ah Dinle
Duman Senin Gibi Dinle
Duman Belki Alışman ...
Duman Her Şeyi Yak D...
Duman Aman Aman Dinle
Duman Hatun Dinle
En Çok İndirilenler
Kaan Winamp Skin 2381
Duman Avatarları 1897
Batuhan Winamp Skin 1020
Multi MSN 8.0 683
MSN 8.0 568
Windows Media Player 10 547
Metallica-Unforgiven... 503
En Yeni Üyeler
Üye AdıKatılım
yaytar 07-07
07190707asd 04-07
Dumanist422 12-06
ddemett 10-06
DarmaDumanist 18-05
kafkasokan 21-04
Good98 14-04
wombatnecmi 10-04
Emre09 25-03
Sidal 06-03
Günlük Burc



RSS Feeds
Subscribe to our feeds!

Çevrimiçi Dumancı
Misafir Dumancı: 75
Çevrimiçi Üye Uok

Kayıtlı Üyeler: 17,335
Son Üye: yaytar
 Başlığı Görüntüle
DumanForever.com | Duman Fan Sitesi - Video, Resim, Forum Konser - Duman Paylasım | Duman Grubu Paylaşım | Genel
Sayfa 3 - 33 < 1 2 3 4 5 6 > >>
Yazar
RE: KAAN 41 - 655
duman_nil
Üye

Üye Avatar

Mesaj Sayısı: 73
Nereden: istanbul
Katılım Tarihi: 17.12.06
Üye No : 319
Durum :
Mesaj Tarihi 18-12-2006 18:07
kaan diyince tüm akan sular duruo valla bende o ses o yorum ve o performans kimde var başka yaa (tabi batuhanın hakkınıda yememek lazımgrin
Özel Mesaj Gönder
Bu Mesajı İmleyin:
Yazar
RE: KAAN 42 - 655
kaan_45
Üye

Mesaj Sayısı: 1067
Nereden: manısa
Katılım Tarihi: 22.10.06
Üye No : 5
Durum :
Mesaj Tarihi 22-12-2006 19:52
o ses o yorum o performans suan sana sayabılcegım 20 kısıde var kaanı o kadar buyutmeyelım gozumuzde


duman_kaan_1905@hotmail.com Özel Mesaj Gönder
Bu Mesajı İmleyin:
Yazar
RE: KAAN 43 - 655
Orcus
Üye

Mesaj Sayısı: 717
Nereden: cehennemin dibinden
Katılım Tarihi: 04.11.06
Üye No : 77
Durum :
Mesaj Tarihi 25-12-2006 18:33
tam süpr bi insaaannn.. mükmmmel sesi war çoooooooook yakışıklı bitiooorm cool


Özel Mesaj Gönder
Bu Mesajı İmleyin:
Yazar
RE: KAAN 44 - 655
pikasso
Üye

Mesaj Sayısı: 515
Nereden: İstanbul
Katılım Tarihi: 04.11.06
Üye No : 67
Durum :
Mesaj Tarihi 26-12-2006 09:57
çok seviom kaan ı yaa cnm o benim yaa bitane o


Özel Mesaj Gönder
Bu Mesajı İmleyin:
Yazar
RE: KAAN 45 - 655
greenday
Üye

Mesaj Sayısı: 52
Nereden: istanbul
Katılım Tarihi: 02.01.07
Üye No : 440
Durum :
Mesaj Tarihi 02-01-2007 01:42
bence kimsede yok ondaki ses ayrı bırşey yaa ikinci kaan olamaz frown


yalnızlık payylaşılmaz
Özel Mesaj Gönder
Bu Mesajı İmleyin:
Yazar
RE: KAAN 46 - 655
Batu17
Üye

Üye Avatar

Mesaj Sayısı: 9
Nereden: İst.
Katılım Tarihi: 31.12.06
Üye No : 429
Durum :
Mesaj Tarihi 02-01-2007 13:43
kaan samimi,işini bilen ve iyi yapan birisi.konsere gittiğimde bazı salaklar KEŞ diolardı.keşke herkes onun gibi keş olabilsecoolcoolgringrin


Sönüp Gitmektense Yanmayı Seçen Adam
KURT COBAİN
kubilay-nirvana@hotmail.com Özel Mesaj Gönder
Bu Mesajı İmleyin:
Yazar
RE: KAAN 47 - 655
MetallicA
Üye

Mesaj Sayısı: 6
Katılım Tarihi: 24.12.06
Üye No : 373
Durum :
Mesaj Tarihi 02-01-2007 14:05
smiletek kelimeyle süper manyak süper bi sesi war çoqqq tatlı weherşeyden önce kendi gibi muhteşem çoqqqqq saooolllunnnn çoqqqq teşekürlllerr demesine zaten bitiyorum
Özel Mesaj Gönder
Bu Mesajı İmleyin:
Yazar
RE: KAAN 48 - 655
duman_kesh_me
Üye

Mesaj Sayısı: 9
Nereden: istanbul
Katılım Tarihi: 03.01.07
Üye No : 459
Durum :
Mesaj Tarihi 03-01-2007 18:54
öyle biri ki bişiy olçak diye ona her an ödüm kopuyo!!!
anlatılamıyo ki adam kelimeler yetersiz onun için!!!!....wink


duman_kesh_me!!!başka ne diyebilirimki
bu sitedeki herkes dumanlanmış!!
yani:
!!!HALİMİZ DUMAN!!!
Özel Mesaj Gönder
Bu Mesajı İmleyin:
Yazar
RE: KAAN 49 - 655
manyaq_asli
Üye

Mesaj Sayısı: 27
Nereden: istanbul
Katılım Tarihi: 26.12.06
Üye No : 390
Durum :
Mesaj Tarihi 04-01-2007 14:28
grinbnced yorumsuz
ya onn hakkında yorum yapılmaz o bidanee!!!grin
manyaq_misali@hotmail.com hiçç olmadı olmıcakta!! Özel Mesaj Gönder
Bu Mesajı İmleyin:
Yazar
RE: KAAN 50 - 655
emilyyy
Üye

Üye Avatar

Mesaj Sayısı: 3
Nereden: düsseldorf
Katılım Tarihi: 28.12.06
Üye No : 402
Durum :
Mesaj Tarihi 04-01-2007 16:38
bencede o bitanedir! zaten dünyanin tüm dillerindeki en güzel kelimeleri kullansa bile insan onu anlatamazki abicim...


dibine kadar
gulsi_duman@hotmail.com Özel Mesaj Gönder
Bu Mesajı İmleyin:
Yazar
RE: KAAN 51 - 655
devil
Üye

Üye Avatar

Mesaj Sayısı: 64
Nereden: izmir
Katılım Tarihi: 31.12.06
Üye No : 423
Durum :
Mesaj Tarihi 04-01-2007 16:46
bncede yorum yok herşey ortadawinkwink


sdrerdi
sdr_erdi@hotmail.com Özel Mesaj Gönder
Bu Mesajı İmleyin:
Yazar
RE: KAAN 52 - 655
chronic_event
Üye

Üye Avatar

Mesaj Sayısı: 68
Nereden: malatya
Katılım Tarihi: 11.01.07
Üye No : 528
Durum :
Mesaj Tarihi 11-01-2007 21:55
kaan çok farklı bi insan yaa o kadar canayakın o kadar hayranlarına yakın ki bu adamın hayranı olmamak elde diil.herşeyi kendine özgü adamın özenmek gibi bi derdi yok neyse o.kelimelerle anlatılmaz kaan yaa


bir kadeh şarap,bir nefes dumann yeter canıma
Özel Mesaj Gönder
Bu Mesajı İmleyin:
Yazar
RE: KAAN 53 - 655
pushee
Üye

Üye Avatar

Mesaj Sayısı: 67
Nereden: blk
Katılım Tarihi: 30.11.06
Üye No : 203
Durum :
Mesaj Tarihi 19-01-2007 10:36
bnde mrk ediom nsl olmuş?
Özel Mesaj Gönder
Bu Mesajı İmleyin:
Yazar
RE: KAAN 54 - 655
chronic_event
Üye

Üye Avatar

Mesaj Sayısı: 68
Nereden: malatya
Katılım Tarihi: 11.01.07
Üye No : 528
Durum :
Mesaj Tarihi 19-01-2007 19:07
gözünden cisim mi çıkmış :S


bir kadeh şarap,bir nefes dumann yeter canıma
Özel Mesaj Gönder
Bu Mesajı İmleyin:
Yazar
RE: KAAN 55 - 655
kaan_45
Üye

Mesaj Sayısı: 1067
Nereden: manısa
Katılım Tarihi: 22.10.06
Üye No : 5
Durum :
Mesaj Tarihi 19-01-2007 19:15
gözünde küçük bi et parçası çokmıştı 1 hafta istihrat almıştı.(ama pek ben inanmıyorum torpil gibi bişey bu istihrat ama )iyi şuan kendisi


duman_kaan_1905@hotmail.com Özel Mesaj Gönder
Bu Mesajı İmleyin:
Yazar
RE: KAAN 56 - 655
kaybedilen
Üye

Üye Avatar

Mesaj Sayısı: 572
Nereden: ist
Katılım Tarihi: 02.12.06
Üye No : 216
Durum :
Mesaj Tarihi 28-01-2007 15:14
yaa tamam kaan super bir ses , performansta .. ilahlaştırma yapmayalım lutfen... o da bizim gibi insan... biz onu muziklerini , performansını sewioruz.... ama super birisi die ilahlaştırmayada gerrek yok!!!!!!!




Küçük Yolların Kahramanı , BÜYÜK Yolların ŞAKLABANI Olmayın


Surda bir gedik açtık; mukaddes mi mukaddes!

Ey kahbe rüzgâr, artık ne yandan esersen es! ...
stoptheweeding@hotmail.com Özel Mesaj Gönder
Bu Mesajı İmleyin:
Yazar
RE: KAAN 57 - 655
kendimdengeriye
Üye

Üye Avatar

Mesaj Sayısı: 260
Nereden: sakarya
Katılım Tarihi: 05.11.06
Üye No : 85
Durum :
Mesaj Tarihi 28-01-2007 15:51
emre bravo katılıorumm ve ayakta alkışlıorumgringrin


!!Sevenin Gönlü DUMAN dır Hem Karanlık Hem Sıcaktır!!
Özel Mesaj Gönder
Bu Mesajı İmleyin:
Yazar
RE: KAAN 58 - 655
kaybedilen
Üye

Üye Avatar

Mesaj Sayısı: 572
Nereden: ist
Katılım Tarihi: 02.12.06
Üye No : 216
Durum :
Mesaj Tarihi 28-01-2007 16:13
tteşekkurler zeynep ama bu bilinç hala kafamıza oturmadı... umarım en yakın zamanda oturur




Küçük Yolların Kahramanı , BÜYÜK Yolların ŞAKLABANI Olmayın


Surda bir gedik açtık; mukaddes mi mukaddes!

Ey kahbe rüzgâr, artık ne yandan esersen es! ...
stoptheweeding@hotmail.com Özel Mesaj Gönder
Bu Mesajı İmleyin:
Yazar
RE: KAAN 59 - 655
klinchs
Üye

Mesaj Sayısı: 1
Nereden: izmirr
Katılım Tarihi: 29.01.07
Üye No : 667
Durum :
Mesaj Tarihi 29-01-2007 20:07
kaann... sarkı söyleyişii baskaa adam yaa herkesi büyülüyor... dogal rahat farklı bir tarzı var cok sevioyorum yaa.... bitiyorumm sarkılarınaa söyleyişinedee....
Özel Mesaj Gönder
Bu Mesajı İmleyin:
Yazar
RE: KAAN 60 - 655
greenday
Üye

Mesaj Sayısı: 52
Nereden: istanbul
Katılım Tarihi: 02.01.07
Üye No : 440
Durum :
Mesaj Tarihi 29-01-2007 23:46
ilk albumdeki sesiyle son albumundeki sesi arasında ne kadar fark olsada böylede harika hatta daha güzel cool


yalnızlık payylaşılmaz
Özel Mesaj Gönder
Bu Mesajı İmleyin:
Sayfa 3 - 33 < 1 2 3 4 5 6 > >>
Atlanilacak Forum:
Duman Forever Araçlar

| |

Anket
Sitenin arka plan resmi değişsin mi yoksa kalsın mı?

Evet değişsin.

Hayır değişmesin.

Ankete katılabilmek için üye olmanız yada üye girişi yapmanız gerekmektedir.
Giriş
Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla




Kısa Mesajlar
Mesajınızı gönderebilmeniz için üye olmanız yada üye girişi yapmanız gerekmektedir.

Slipknot_9  
08/07/2018 02:26
Slipknot forever ne oldu ya ^^

DuMaN_EmiR  
29/05/2018 09:50
Herkese selam. sad

manyaqiz  
23/05/2018 01:58
ah burayı nasıl özledim sad

DuMaN_EmiR  
06/02/2018 14:06
Buradan güzel insanlar geçti.

DuMaNiAK  
06/02/2018 13:50
radyo yayını ne zaman olacak? agknsagjna

Daha fazla Mesaj
Forum Başlıkları
En Yeni Başlıklar
Ben Kimim?
Site İstek ve Revize...
Şu anda ne dinliyors...
grup içinde ayrım ya...
Amatör gruplar sahne...
Ölmeden Önce Gitmeni...
ŞarkılarlA Öğrencili...
emre aydın
Zincir / Kadıköy
Ogün Sanlısoy..
Scorpions
Dumancı Kardeşinize ...
Dumancı Kardeşinize ...
Arkadaşlar Lütfen Ya...
Arkadaşlar dumancı k...
pearl jam
en sevdiğiniz şarkı ...
Hayalleriniz neler?
18 mart dumanın yeni...
LİMİT - Alternatif R...
Destekleyenler
No buttons defined.
Doğum Günü
-haliduman-
3l1f
alanissa
ben idil
bonusss
duesraman
dumanyak_yigit
Ecce
ednah
gitarist93
HeLL_AngeL
ilker07_
istanbul_attack
kaan_tunc86
loverock
MarshmaLLow
metox
nehir_duman
Puf
rebel
rockmansemih
selvi
selvii
sem_cesi
the_she_duman
we24adu
yildiz
__yigit__
Copyright © 2006 - 2009 DumanForever.com
Valid CSS! Page Strength SEO Tool - SEOmoz.org