Yabancilarin turklere sordugu manyakcaa sorular - DumanForever.com | Duman Fan Sitesi - Video, Resim, Forum Konser - Duman Paylasım

Anasayfa

Forum

Dosyalar

Biyografiler

MP3

Resimler

Video

Oyunlar

Incelemeler

Haberler

Iletisim

DF'Radyo

Sponsor Bağlantılar
Ana Menü
 
Anasayfa
Arama
Haber Arşiv
Avatar Hazırlayıcı
Forum
Resim Galerisi
Rock Müzik Nedir?
Site Haritası
Şikayet Et
Türkçe Video
Yönetici Listesi
Yabancı Video

  Duman Menü

Akor / Tab
Duman Biyografi
Videolar
Duman İncelemeler
Duman Mp3 Çalar
Duman Radyo
Duman Şarkı Sözleri
Duman Video
Duman Tanıtım
Duman Biographie

  İletişim
İletişim
Bağlantılar

Üyeler İçin
Haber Ekle
Link Ekle
Makale Ekle

Download
Download


Rastgele Resim
En Son İnceleme
Duman Sevdim Desem D...
Duman Bu aşk beni yo...
FERİDUN DÜZAĞAÇ
Duman Belki Alışmam ...
Duman Ah Dinle
Duman Senin Gibi Dinle
Duman Belki Alışman ...
Duman Her Şeyi Yak D...
Duman Aman Aman Dinle
Duman Hatun Dinle
En Çok İndirilenler
Kaan Winamp Skin 2381
Duman Avatarları 1897
Batuhan Winamp Skin 1020
Multi MSN 8.0 683
MSN 8.0 568
Windows Media Player 10 547
Metallica-Unforgiven... 503
En Yeni Üyeler
Üye AdıKatılım
yaytar 07-07
07190707asd 04-07
Dumanist422 12-06
ddemett 10-06
DarmaDumanist 18-05
kafkasokan 21-04
Good98 14-04
wombatnecmi 10-04
Emre09 25-03
Sidal 06-03
Günlük Burc



RSS Feeds
Subscribe to our feeds!

Çevrimiçi Dumancı
Misafir Dumancı: 41
Çevrimiçi Üye Uok

Kayıtlı Üyeler: 17,335
Son Üye: yaytar
 Başlığı Görüntüle
DumanForever.com | Duman Fan Sitesi - Video, Resim, Forum Konser - Duman Paylasım | Duman Grubu Paylaşım | Sizden Gelenler
Sayfa 1 - 2 1 2 >
Yazar
Yabancilarin turklere sordugu manyakcaa sorular 1 - 35
Jenin Joi
Üye

Mesaj Sayısı: 56
Nereden: blksr
Katılım Tarihi: 14.03.08
Üye No : 10091
Durum :
Mesaj Tarihi 17-03-2008 21:20
Yabancilarin turklere sordugu manyakcaa sorular

sizin ülkede kızlar okuyabiliyor mu?
-yok ben türkiyede okuyabilen ilk türk kızıyım!

- sizde umumi tuvalet yok mu?
- dolu var, niye ki?
- o zaman niye hep duvarlara işiyorsunuz.
- yok canım bunu da nereden çıkardın.
- e iyi de bütün duvarlara buraya işeme yazmışsınız

- evlerinizde elektrik var mı?
- hayır, televizyonu mum ışığında izliyoz malesef.

2003 sydney
her dort kisiden nerdeyse ikisinin hatta ucunun ortak sorusu.
-sizin ulkede 4 tane kariniz olabiliyormus bu dogru dimi?
-evet dogru, bu niyegarip geliyorki size ne kadar normal aslinda


- neredensin?
- türkiye.
- usame bin ladin turkiye'de saklanıyormuş, doğru mu?
- hayır.. amerika'da şimdi.. beni biraz önce aradı.. yengenle berabermiş.


- sizde niye beyzbol yok?
-sizde de uc top bilardo yok naber?

- siz orda deveye mi biniyosunuz?
- evet türkiye de herkes deveye biner. deve taksileri falan vardır. deve kullanma ehliyeti almak için de 18 yaşında olmak gerekir. ben 18 yaşına girince babam bana deve alcak.

alman: - türkiye'de itfaiyeci var mı?
türk: - hayır dev battaniyeler var onlardan örtüyoruz biz yanan binalara ormanlara..

paris'te bir isveçli ile geçen diyalog
-nerelisin?
-türküm
-hayır diilsin
-neden diilmişim?
-çünkü türkler sarışın, uzun boylu ve mavi gözlü olurlar
-nerden kapıldın bu fikre?
-hasan diye bir türkle tanıştım, o sarışın, mavi gözlü ve uzun boyluydu
-bravo ya...


siz kiz cocuklarini gomuyorsunuz deil mi
hı hı ben toprakta yetistim kok vermem uzun surdu

- aa siz turk musunuz?
- evet.
- sizin ulkenizde gece sokaga cikan insani kesiyorlarmis dogru mu?
- senin gibi lavuksa keserler dogru.

ingiliz hatun: inanamıyorum! sabah kahvaltısında hem zeytin hemde kızarmıs sucukmu yiyeceksin? nasıl oluyorda yiyebiliyorsun bunları hemde büyük bir istahla?

ben: peki ya sen; sabah kahvaltısında yagda pismis yumurtanın yanında, nasıl haslanmıs fasulye yiyebiliyorsun?

- sen turksun dimi?
- evet ben turkum
- olmaz sen turke benzemiyorsun
- bana turk tipini bi tarif etsene

- fırına attım olmadı, kaynattım yine olmadı. annene sorar mısın, sizin orda (türkiye'de) karpuzu nasıl pişiriyorlar?
- anneme sormama gerek yok bayan, bütün türkler bilir bunu - tavada kızartacaksın!


-bundan türkiye'de de var mı? (matkabı göstererek)
-hayır, biz başka şey kullanıyoruz delmek için.
-ne kullanıyorsunuz?
-

-nerdensin?
-turkiye
- aa bende biliyorum orayi, afrikada nijeryanin altinda degil mi??
- yokk ustunde gecen hafta tasindik..

-sizin ülkede maşallah diye bi kamyon şirketi mi var?
-yoo neden
-her gelen türk arabasında maşallah yazıoda


-siz muslumanlarin simdi 4 tane mi karisi oluyo?
- evet.. ne guzel di mi..
- olur mu oyle sey ya.. nasil yani simdi sen benimle evleniyosun, sonra bir baskasiyla.. sonra bi daha.. sonra bi daha
- yok uc alana bir bedava veriyolar.. ucuza geliyo..
- ay siz kadinlari satiyo musunuz bi de?
- valla mesela sen en az uc inek edersin..
- aa.. sacmalama ya.. oyle sey mi olur.. ne kadar sacmalik, bidi bidi vidi vidi..
- yok vazgectim, en fazla iki inek edersin..
- o niye?
- cok konusuyosun..


- sizde kitap var mi?
- ne gibi?
- yani okulda diyorum, kitaplariniz var mi? nereden ogreniyorsunuz bilgileri?
- valla kitap yok, hocalar ezberlerinden anlatiyorlar. zaten hocaya bi sey olursa biz de okulu birakiyoruz


[url][url]Rock müzik...
Karanlığın müziği... asi, sert, çılgın..
[/url][/url]

Düzenleyen: Glory Düzenleme Tarihi: 17-03-2008 22:31
Özel Mesaj Gönder
Bu Mesajı İmleyin:
Yazar
RE: okumadan geçmein çok komik zuhahah 2 - 35
Jenin Joi
Üye

Mesaj Sayısı: 56
Nereden: blksr
Katılım Tarihi: 14.03.08
Üye No : 10091
Durum :
Mesaj Tarihi 17-03-2008 21:21
türklerde iice alaye tmişler yane yabancılarla grin


[url][url]Rock müzik...
Karanlığın müziği... asi, sert, çılgın..
[/url][/url]
Özel Mesaj Gönder
Bu Mesajı İmleyin:
Yazar
RE: okumadan geçmein çok komik zuhahah 3 - 35
r@ckk
Üye

Mesaj Sayısı: 388
Nereden: izmir
Katılım Tarihi: 17.11.07
Üye No : 7431
Durum :
Mesaj Tarihi 17-03-2008 22:17
ne olursa olsun ne mutlu türküm diyene!


Ba$LAdığımız yerdeyiz ikimizde ..
YoLLarın ayrıLdığı ve kayboLduğu ..
AkLa kara gibiydik zaten ..
Yeni cevabı yok soruLarın ..
küçük hüzünLü bir öykü bu . . .
a$ktan ve hayattan yana . .
Düzenleyen: r@ckk Düzenleme Tarihi: 17-03-2008 22:20
Özel Mesaj Gönder
Bu Mesajı İmleyin:
Yazar
RE: Yabancilarin turklere sordugu manyakcaa sorular 4 - 35
Glory
Süper Yönetici

Mesaj Sayısı: 1811
Nereden: Adana
Katılım Tarihi: 22.10.06
Üye No : 1
Durum :
Mesaj Tarihi 17-03-2008 22:31
Baslıgı duzelltım açarken konu ile alakalı başlık açınız..





Geyik odası ve Karalama Defteri Forum Bölümlerine msj yollama bir süre kapatılmıştır.
dumanforever@gmail.com Özel Mesaj Gönder
Bu Mesajı İmleyin:
Yazar
RE: Yabancilarin turklere sordugu manyakcaa sorular 5 - 35
dumanchi_sibel
Üye

Üye Avatar

Mesaj Sayısı: 1453
Nereden: istanbul
Katılım Tarihi: 30.01.07
Üye No : 672
Durum :
Mesaj Tarihi 17-03-2008 23:26
- siz orda deveye mi biniyosunuz?
- evet türkiye de herkes deveye biner. deve taksileri falan vardır. deve kullanma ehliyeti almak için de 18 yaşında olmak gerekir. ben 18 yaşına girince babam bana deve alcak.

bizi ne sanıyor bunlar yahu töbe töbe...manyak cevap vermiş amagrin


http://www.dejavufan.com Özel Mesaj Gönder
Bu Mesajı İmleyin:
Yazar
RE: Yabancilarin turklere sordugu manyakcaa sorular 6 - 35
_CikQ_
Üye

Mesaj Sayısı: 5
Nereden: bursa
Katılım Tarihi: 08.11.07
Üye No : 7118
Durum :
Mesaj Tarihi 17-03-2008 23:46

- aa siz turk musunuz?
- evet.
- sizin ulkenizde gece sokaga cikan insani kesiyorlarmis dogru mu?
- senin gibi lavuksa keserler dogru.

bu cok iyi smilepfft


falan filan...
Özel Mesaj Gönder
Bu Mesajı İmleyin:
Yazar
RE: Yabancilarin turklere sordugu manyakcaa sorular 7 - 35
ezgiim
Üye

Mesaj Sayısı: 104
Nereden: bursa
Katılım Tarihi: 19.02.08
Üye No : 9616
Durum :
Mesaj Tarihi 18-03-2008 09:25
gringrinHarbiii manyak bunlargringringrin


Bile bile ölmeq zor geliyor sonuna kadar kahrolmaktan direnene yollar dar geliyor esir olmaktan!!!!!
www.kezman_ezgi@hotmail.com Özel Mesaj Gönder
Bu Mesajı İmleyin:
Yazar
RE: Yabancilarin turklere sordugu manyakcaa sorular 8 - 35
Jenin Joi
Üye

Mesaj Sayısı: 56
Nereden: blksr
Katılım Tarihi: 14.03.08
Üye No : 10091
Durum :
Mesaj Tarihi 18-03-2008 15:02
arkadaşalr bunlar gibi daha biçok yazı far komik isterseniz girip bakın bi bdne yeni keşfettim daha(komedi forum.com)


[url][url]Rock müzik...
Karanlığın müziği... asi, sert, çılgın..
[/url][/url]
Özel Mesaj Gönder
Bu Mesajı İmleyin:
Yazar
RE: Yabancilarin turklere sordugu manyakcaa sorular 9 - 35
Orcus
Üye

Mesaj Sayısı: 717
Nereden: cehennemin dibinden
Katılım Tarihi: 04.11.06
Üye No : 77
Durum :
Mesaj Tarihi 18-03-2008 15:32
- evlerinizde elektrik var mı?
- hayır, televizyonu mum ışığında izliyoz malesef.

-nerdensin?
-turkiye
- aa bende biliyorum orayi, afrikada nijeryanin altinda degil mi??
- yokk ustunde gecen hafta tasindik..

-sizin ülkede maşallah diye bi kamyon şirketi mi var?
-yoo neden
-her gelen türk arabasında maşallah yazıoda

ço güzeller xD hah
Özel Mesaj Gönder
Bu Mesajı İmleyin:
Yazar
RE: Yabancilarin turklere sordugu manyakcaa sorular 10 - 35
batuhaNurselin
Üye

Mesaj Sayısı: 398
Katılım Tarihi: 25.01.08
Üye No : 9083
Durum :
Mesaj Tarihi 18-03-2008 15:39
Jenin Joi yazdı:
türklerde iice alaye tmişler yane yabancılarla grin


bence her iki taraf da biriryle alay etmş wink
Özel Mesaj Gönder
Bu Mesajı İmleyin:
Yazar
RE: Yabancilarin turklere sordugu manyakcaa sorular 11 - 35
rockstar67
Üye

Üye Avatar

Mesaj Sayısı: 205
Nereden: zonqulduck
Katılım Tarihi: 28.06.07
Üye No : 3882
Durum :
Mesaj Tarihi 18-03-2008 16:16
grin komikmiş cok gzl cvplar vermısler Türklergrin
Özel Mesaj Gönder
Bu Mesajı İmleyin:
Yazar
RE: Yabancilarin turklere sordugu manyakcaa sorular 12 - 35
BiLgE_ba_tu_han
Üye

Üye Avatar

Mesaj Sayısı: 933
Nereden: anTaLya
Katılım Tarihi: 08.07.07
Üye No : 4273
Durum :
Mesaj Tarihi 18-03-2008 18:04
- aa siz turk musunuz?
- evet.
- sizin ulkenizde gece sokaga cikan insani kesiyorlarmis dogru mu?
- senin gibi lavuksa keserler dogru.

siz kiz cocuklarini gomuyorsunuz deil mi
hı hı ben toprakta yetistim kok vermem uzun surdu

-bundan türkiye'de de var mı? (matkabı göstererek)
-hayır, biz başka şey kullanıyoruz delmek için.
-ne kullanıyorsunuz?
-

güLmekten öldüm yaa gringrin





Herkes o dilbere hayran dönüpte bakmayan hayvaan (.!.) coolpfft

^^DF arKadaşlıkları bi başka wink
Özel Mesaj Gönder
Bu Mesajı İmleyin:
Yazar
RE: Yabancilarin turklere sordugu manyakcaa sorular 13 - 35
defne8
Üye

Mesaj Sayısı: 72
Nereden: izmir
Katılım Tarihi: 08.02.08
Üye No : 9404
Durum :
Mesaj Tarihi 18-03-2008 18:14
sorular değil ama cevaplr güselwinkgringrin


life_is__beautiful@hotmail.com life_is__beautiful@hotmail.com Özel Mesaj Gönder
Bu Mesajı İmleyin:
Yazar
RE: Yabancilarin turklere sordugu manyakcaa sorular 14 - 35
nLy_aMy
Üye

Üye Avatar

Mesaj Sayısı: 331
Nereden: izmit
Katılım Tarihi: 13.07.07
Üye No : 4521
Durum :
Mesaj Tarihi 18-03-2008 18:44
süper cevaplar grin tşkler


.... am I good enough, for you to love me too?
Özel Mesaj Gönder
Bu Mesajı İmleyin:
Yazar
RE: Yabancilarin turklere sordugu manyakcaa sorular 15 - 35
Jenin Joi
Üye

Mesaj Sayısı: 56
Nereden: blksr
Katılım Tarihi: 14.03.08
Üye No : 10091
Durum :
Mesaj Tarihi 18-03-2008 19:16
batuhaNurselin yazdı:
Jenin Joi yazdı:
türklerde iice alaye tmişler yane yabancılarla grin


bence her iki taraf da biriryle alay etmş wink



ama turistlerin bnları bilmedii düşünülürse bzm türkler onlarla alay etmiş oluolar wink


[url][url]Rock müzik...
Karanlığın müziği... asi, sert, çılgın..
[/url][/url]
Özel Mesaj Gönder
Bu Mesajı İmleyin:
Yazar
RE: Yabancilarin turklere sordugu manyakcaa sorular 16 - 35
Jenin Joi
Üye

Mesaj Sayısı: 56
Nereden: blksr
Katılım Tarihi: 14.03.08
Üye No : 10091
Durum :
Mesaj Tarihi 18-03-2008 19:17
defne8 yazdı:
sorular değil ama cevaplr güselwinkgringrin


katılıorum nsl olsa işin içinde türkler far grin


[url][url]Rock müzik...
Karanlığın müziği... asi, sert, çılgın..
[/url][/url]
Özel Mesaj Gönder
Bu Mesajı İmleyin:
Yazar
RE: Yabancilarin turklere sordugu manyakcaa sorular 17 - 35
Jenin Joi
Üye

Mesaj Sayısı: 56
Nereden: blksr
Katılım Tarihi: 14.03.08
Üye No : 10091
Durum :
Mesaj Tarihi 18-03-2008 19:18
nLy_aMy yazdı:
süper cevaplar grin tşkler


bişi deil dediim gibi siteye girip daha da çok eğlenebilirsiniz üyelik istemio


[url][url]Rock müzik...
Karanlığın müziği... asi, sert, çılgın..
[/url][/url]
Özel Mesaj Gönder
Bu Mesajı İmleyin:
Yazar
RE: Yabancilarin turklere sordugu manyakcaa sorular 18 - 35
impo
Üye

Üye Avatar

Mesaj Sayısı: 511
Nereden: bolu.
Katılım Tarihi: 05.06.07
Üye No : 3167
Durum :
Mesaj Tarihi 18-03-2008 21:28
Linkin park yazdı:
siz kiz cocuklarini gomuyorsunuz deil mi
hı hı ben toprakta yetistim kok vermem uzun surdu

-bundan türkiye'de de var mı? (matkabı göstererek)
-hayır, biz başka şey kullanıyoruz delmek için.
-ne kullanıyorsunuz?
-
grinbunlar güzelmiş..

yıhyıh aynen aslıgrin güzel cvplar


www.slipknotturkey.com Özel Mesaj Gönder
Bu Mesajı İmleyin:
Yazar
RE: Yabancilarin turklere sordugu manyakcaa sorular 19 - 35
rockstar_prn
Üye

Üye Avatar

Mesaj Sayısı: 430
Nereden: ZoNquLducK =)
Katılım Tarihi: 04.10.07
Üye No : 6067
Durum :
Mesaj Tarihi 18-03-2008 22:15
defne8 yazdı:
sorular değil ama cevaplr güselwinkgringrin


Haklısın yha bncedegrin


**KaybettikSeverken,,
YoruldukDenerken,,
BanaSabırlarDilerdin,,
SenPesEttin,,
BendenErken**
Özel Mesaj Gönder
Bu Mesajı İmleyin:
Yazar
RE: Yabancilarin turklere sordugu manyakcaa sorular 20 - 35
ayda_duman
Üye

Üye Avatar

Mesaj Sayısı: 215
Nereden: kuşadası
Katılım Tarihi: 11.05.08
Üye No : 10952
Durum :
Mesaj Tarihi 01-09-2008 04:55
hehe çok güsel yaw
Özel Mesaj Gönder
Bu Mesajı İmleyin:
Sayfa 1 - 2 1 2 >
Atlanilacak Forum:
Duman Forever Araçlar

| |

Anket
Sitenin arka plan resmi değişsin mi yoksa kalsın mı?

Evet değişsin.

Hayır değişmesin.

Ankete katılabilmek için üye olmanız yada üye girişi yapmanız gerekmektedir.
Giriş
Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla




Kısa Mesajlar
Mesajınızı gönderebilmeniz için üye olmanız yada üye girişi yapmanız gerekmektedir.

DuMaN_EmiR  
06/02/2018 14:06
Buradan güzel insanlar geçti.

DuMaNiAK  
06/02/2018 13:50
radyo yayını ne zaman olacak? agknsagjna

Dibine Kadar  
21/05/2017 01:42
Yıllar sonra herkese merhabalar;

crazy girl  
16/02/2017 22:42
artık radyo yayını yok mu

Smoky  
03/02/2017 12:29
ağalayasım var, eskiden çok iyiydi her şey. buralarda muhabbet iyiydi aşıktım falan, çok olayu vardı be

Daha fazla Mesaj
Forum Başlıkları
En Yeni Başlıklar
Site İstek ve Revize...
Ben Kimim?
Şu anda ne dinliyors...
grup içinde ayrım ya...
Amatör gruplar sahne...
Ölmeden Önce Gitmeni...
ŞarkılarlA Öğrencili...
emre aydın
Zincir / Kadıköy
Ogün Sanlısoy..
Scorpions
Dumancı Kardeşinize ...
Dumancı Kardeşinize ...
Arkadaşlar Lütfen Ya...
Arkadaşlar dumancı k...
pearl jam
en sevdiğiniz şarkı ...
Hayalleriniz neler?
18 mart dumanın yeni...
LİMİT - Alternatif R...
Destekleyenler
No buttons defined.
Doğum Günü
aFFeTmeZ61
Aftyoncu
ardasuren
bLacknesS
call together
canbaz
CASH FLOW
DarmaDuman06
dhogus002
dmtgns
DUMANklkrockkkkkkkkkk
dumanl_oldum
ecehan
ecell
efegur
enescan123
gothich
hamza
hayatadeleteat
ibanez1992
ja_satanist
kolpadandeil
ksk_duman
Lanetolasi1sizofren
moonspell6666
n0b0dies
nando
nilos
NooN_STOP
O_oDumanForevero_O
panta_reii
perissable
rake
rebelrockk
rock-dumankesh
rocker baris
rocker_duman_angel
rock_forever_1
salih
semsa
siraelyn
TUG@Y
vollmond
werockmusic
zulfikar
Copyright © 2006 - 2009 DumanForever.com
Valid CSS! Page Strength SEO Tool - SEOmoz.org