DumanForever.com | Duman Fan Sitesi - Video, Resim, Forum Konser - Duman Paylasım

Anasayfa

Forum

Dosyalar

Biyografiler

MP3

Resimler

Video

Oyunlar

Incelemeler

Haberler

Iletisim

DF'Radyo

Sponsor Bağlantılar
Ana Menü
 
Anasayfa
Arama
Haber Arşiv
Avatar Hazırlayıcı
Forum
Resim Galerisi
Rock Müzik Nedir?
Site Haritası
Şikayet Et
Türkçe Video
Yönetici Listesi
Yabancı Video

  Duman Menü

Akor / Tab
Duman Biyografi
Videolar
Duman İncelemeler
Duman Mp3 Çalar
Duman Radyo
Duman Şarkı Sözleri
Duman Video
Duman Tanıtım
Duman Biographie

  İletişim
İletişim
Bağlantılar

Üyeler İçin
Haber Ekle
Link Ekle
Makale Ekle

Download
Download


Rastgele Resim
En Son İnceleme
Duman Sevdim Desem D...
Duman Bu aşk beni yo...
FERİDUN DÜZAĞAÇ
Duman Belki Alışmam ...
Duman Ah Dinle
Duman Senin Gibi Dinle
Duman Belki Alışman ...
Duman Her Şeyi Yak D...
Duman Aman Aman Dinle
Duman Hatun Dinle
En Çok İndirilenler
Kaan Winamp Skin 2381
Duman Avatarları 1897
Batuhan Winamp Skin 1020
Multi MSN 8.0 683
MSN 8.0 568
Windows Media Player 10 547
Metallica-Unforgiven... 503
En Yeni Üyeler
Üye AdıKatılım
yaytar 07-07
07190707asd 04-07
Dumanist422 12-06
ddemett 10-06
DarmaDumanist 18-05
kafkasokan 21-04
Good98 14-04
wombatnecmi 10-04
Emre09 25-03
Sidal 06-03
Günlük Burc



RSS Feeds
Subscribe to our feeds!

Çevrimiçi Kullanıcılar
Çevrimiçi Ziyaretçiler: 14
Çevrimiçi Üye Yok

Kayıtlı Üyeler: 17,335
En yeni Üyemiz: yaytar
 Başlığı Görüntüle
DumanForever.com | Duman Fan Sitesi - Video, Resim, Forum Konser - Duman Paylasım | Dünyadan - Sizden Bizden Onlardan | Korku Odası
Sayfa 9 - 10 << < 6 7 8 9 10 >
Yazar RE: (+16) Türk Komandolarının İndirdiği Teröristler
zor_cocuk74
Üye

Üye Avatar

Mesaj Sayısı: 1
Nereden: bartın
Katılım Tarihi: 25.01.08
Mesaj Tarihi 07-10-2008 02:23
sonu kötü olmus...


[=> What feel I feel <=]


[img]http://img110.imageshack.us/img110/7675/ug05cf7chh4yu4.gif[/img]


[img]http://img60.imageshack.us/img60/8276/xl4zormux1xwa4cj71hi8.gif[/img]
gece_yolcusu_74@hotmail.com Özel Mesaj Gönder
Yazar RE: (+16) Türk Komandolarının İndirdiği Teröristler
xxcocoxx
Üye

Üye Avatar

Mesaj Sayısı: 1
Nereden: kibris
Katılım Tarihi: 23.01.08
Mesaj Tarihi 09-10-2008 19:43
az biLe..


sEnii kEnDimE sakLadIm..
Özel Mesaj Gönder
Yazar RE: (+16) Türk Komandolarının İndirdiği Teröristler
djkukuli
Üye

Üye Avatar

Mesaj Sayısı: 43
Nereden: istanbul
Katılım Tarihi: 09.10.08
Mesaj Tarihi 09-10-2008 21:14
süper fotosmiley


__Masal_Olduk_Evvel_Zaman_İçinde__

__Masal_Olduk_Evvel_Zaman_İçinde__

__Masal_Olduk_Evvel_Zaman_İçinde__
sindoma_mapa_88@hotmail.com http://video.ekolay.net/detay.asp?vid=55000000000007197&cid=40000000000017066 http://www.djkukuli.tr.gg/ Özel Mesaj Gönder
Yazar RE: (+16) Türk Komandolarının İndirdiği Teröristler
Duman_OnuRock
Üye

Mesaj Sayısı: 215
Nereden: denizli
Katılım Tarihi: 03.09.08
Mesaj Tarihi 10-10-2008 20:45
hepsinin sonu böyle olcaksmileysmiley
Özel Mesaj Gönder
Yazar RE: (+16) Türk Komandolarının İndirdiği Teröristler
black_and_white
Üye

Üye Avatar

Mesaj Sayısı: 15
Nereden: Denizli
Katılım Tarihi: 12.10.08
Mesaj Tarihi 12-10-2008 01:45
hepsi ölsün , gebersin başka br söz bulamıyorum...


!!!BeN ÖYlE BiR ÇatLAğIm kİ BeNi gOogLE'dE BiLe bUlAMaSSıNN!!!
Özel Mesaj Gönder
Yazar RE: (+16) Türk Komandolarının İndirdiği Teröristler
dumanyax7
Üye

Mesaj Sayısı: 4
Nereden: Konya
Katılım Tarihi: 03.09.08
Mesaj Tarihi 17-10-2008 21:21
Terörü lanetliyoruz!!smiley


dumanyax7
Özel Mesaj Gönder
Yazar RE: (+16) Türk Komandolarının İndirdiği Teröristler
Duman Erdem
Üye

Mesaj Sayısı: 30
Nereden: İstanbul
Katılım Tarihi: 28.09.08
Mesaj Tarihi 18-10-2008 01:42
İyi olmuş onlara.Beyinsizin sonu bu zaten 2. resimdeki adamın beyni dağılmış
Özel Mesaj Gönder
Yazar RE: (+16) Türk Komandolarının İndirdiği Teröristler
rock_aslm_rock
Üye

Mesaj Sayısı: 36
Nereden: ankara
Katılım Tarihi: 17.10.08
Mesaj Tarihi 22-10-2008 19:07
Yha varya hepinz hakediosunuz askerde abinizin akrabanızın öldürülmesini ne bu yha herkes sevnp kına yakıor hiç empati yapıp kuRan var mı acaba onlar neden bu tür yollaRa basvurdu yok tabe

hepnz sıg kalmıssınız madem devletinizi bu kadar seviodunuz ondan mı heryer parca parca özelleşritildi.

smdi bu dediklerimede bişeLer bulup hatta BANLAYACAKSINIZ ama sonunuzda kacılnımaz bir sekilde övünerek yayımladıgnız bu resmlere benzeyecek smdi o insanlarda ölen sehit askerlerimizin resimlerini böyle yayımlasaydı aboooow yanmıslardı neler nler ypardınız

düşünün bir insanLar özgürlüklerini kültürlerini geleneklerini yasamak istemeselerdi daga futbol oynamaya mı çıktıLar..?

hade seLametLe ...



[img][/img]
Özel Mesaj Gönder
Yazar RE: (+16) Türk Komandolarının İndirdiği Teröristler
rock_aslm_rock
Üye

Mesaj Sayısı: 36
Nereden: ankara
Katılım Tarihi: 17.10.08
Mesaj Tarihi 22-10-2008 19:11
Bi de korku odasına vermisLer allam ya demek öLüLerinden biLe korkunuz var smiley

behey kerre kurre bu millet diLini istemiyorsa daga futbol oynamaya mı çıktı smiley


[img][/img]
Özel Mesaj Gönder
Yazar RE: (+16) Türk Komandolarının İndirdiği Teröristler
rock_aslm_rock
Üye

Mesaj Sayısı: 36
Nereden: ankara
Katılım Tarihi: 17.10.08
Mesaj Tarihi 23-10-2008 23:39
smiley


[img][/img]
Özel Mesaj Gönder
Yazar RE: (+16) Türk Komandolarının İndirdiği Teröristler
Rocker_angel
Üye

Mesaj Sayısı: 68
Nereden: muğla
Katılım Tarihi: 06.10.08
Mesaj Tarihi 26-10-2008 00:50
bütün pkk lıların sonu bundan daha beter olucakk GURUR DUYUYORUM BABAMLA WE TÜM TÜRK ASKERLERIYLE..!


..!RuHuN fAhiŞeYsE, BeDeNıN BaKıRe OlSa nE YaZaRrR..!

Düzenleyen: Rocker_angel Düzenleme Tarihi: 07-04-2009 17:38
r.o.c.k.e.r_angel@hotmail.com Özel Mesaj Gönder
Yazar RE: (+16) Türk Komandolarının İndirdiği Teröristler
rock_aslm_rock
Üye

Mesaj Sayısı: 36
Nereden: ankara
Katılım Tarihi: 17.10.08
Mesaj Tarihi 26-10-2008 17:27
siz anlamıyosunuz heralde benim yazdıklarımı birkez daha okuyun onları savunuyorumsmiley


[img][/img]
Özel Mesaj Gönder
Yazar RE: (+16) Türk Komandolarının İndirdiği Teröristler
duman_angel
Üye

Üye Avatar

Mesaj Sayısı: 60
Nereden: ankara
Katılım Tarihi: 24.03.07
Mesaj Tarihi 26-10-2008 20:38
oh canıma değsin oh ohsmiley


...'Ağlama sakın çocuk,ağlama!
Korkmayana zarar gelmez,bunu bil.
Sevgini hep söyle,saklama.
Aklından korkuyu,gözlerinden yaşı sil...'
rebel_angel_1611@hotmail.com Özel Mesaj Gönder
Yazar RE: (+16) Türk Komandolarının İndirdiği Teröristler
dumancool
Üye

Mesaj Sayısı: 214
Nereden: samsun
Katılım Tarihi: 01.10.08
Mesaj Tarihi 27-10-2008 21:18
rock_aslm_rock yazdı:
Yha varya hepinz hakediosunuz askerde abinizin akrabanızın öldürülmesini ne bu yha herkes sevnp kına yakıor hiç empati yapıp kuRan var mı acaba onlar neden bu tür yollaRa basvurdu yok tabe

hepnz sıg kalmıssınız madem devletinizi bu kadar seviodunuz ondan mı heryer parca parca özelleşritildi.

smdi bu dediklerimede bişeLer bulup hatta BANLAYACAKSINIZ ama sonunuzda kacılnımaz bir sekilde övünerek yayımladıgnız bu resmlere benzeyecek smdi o insanlarda ölen sehit askerlerimizin resimlerini böyle yayımlasaydı aboooow yanmıslardı neler nler ypardınız

düşünün bir insanLar özgürlüklerini kültürlerini geleneklerini yasamak istemeselerdi daga futbol oynamaya mı çıktıLar..?

hade seLametLe ...

ya sözlerin o kadr saçma ki...bzm askerlerımıze ole şey yapsalardı iimi olrdu diosun..bi kere bzm askerlerımız diil yalandan yere sorun cıkaran,can yakan..o resımde grduun adi insanlar biçok ailenin yüreğini sızlattı.ayrıca özgürlük ve kültürleri içn bu yola başvurduklarını ima etmişsin ama hiç merak etme onlar gayet ii kültrlerini dillerni yaşatıolr yanı sokakta yururken kürtçe konuşan o kadr ck insan war ki..ztn bzm sorunumuz kürtlerin tamamıyla dııl ,sebepsiz yere askerlerımıze,toprağımıza el uzatanlarda.onlar kendılerıne gelen elektrığı suyu kesıolar bndan daha akılsızca yapılan bsı olurmu yaa ondn snrada hayatlarından memnun kalmıolar..yanı hm yapılanları beğenmıolr hm sıkayetcıler bzm daha hayatlarının basında oln askerlerımızı olduruo pislikler...ayrıca onlar kım kı bzm köylümüzn çocunu,yiyiceğini içiceğini alıolar yaa.işte bu kadar aciz insanlara tabıkı oh olmus derız TÜRK gnçlerı olarak onlar sonuna kadar hakedıolr..kndımı asla onların yerıne koyamam cnku bn onlar gbı bı mılletın askerlerıne el uzatmıorum,yalandan yere huzursuzluk cıkarmıorum ,nedensızce kendımı ble bombayla sararak bir suru masum insann we kendımın hayatını bıtırmıorum...


çok sağolunn
Özel Mesaj Gönder
Yazar RE: (+16) Türk Komandolarının İndirdiği Teröristler
dumancool
Üye

Mesaj Sayısı: 214
Nereden: samsun
Katılım Tarihi: 01.10.08
Mesaj Tarihi 27-10-2008 21:29
----DuMaN---- yazdı:
-haykom- yazdı:
zuganasibozo yazdı:
Beyinsizliğin sonucu Beyninin çıkarılmasıdır..

haklısın...



vlaa bencedeee



Hala bazı beyınsızler ole olmakta ısrar edıyor..
arkadasım barıs dıyoruz, kardeslık dıyoruz. Ben bir kürd olarak askerın ölmesınden artık ben buyuk acı duyuyorum. Bunun bi son bulması ıcın bızım gıbılere ıhtıyac war. Yoksa bunun sonu olmaz kaybeden yıne bu mıllet olur, zarar goren bızler oluruz.

bizde barış diyoruz ama pkklılar hala devam edıolar.bu barış ortamını sağlayamayan bz deiliz teröristlerin adiliğe devam etmsi.onlar basta bzm askerlerımıze el uzatmasalardı bnların hc bırı yasanmayacaktı...ayrıca evt br sürü kürt var ama zaten bzm derdımız hepsiyle diil bzmle derdi olanlarla


çok sağolunn
Özel Mesaj Gönder
Yazar RE: (+16) Türk Komandolarının İndirdiği Teröristler
rock_aslm_rock
Üye

Mesaj Sayısı: 36
Nereden: ankara
Katılım Tarihi: 17.10.08
Mesaj Tarihi 28-10-2008 16:46
smiley


[img][/img]
Özel Mesaj Gönder
Yazar RE: (+16) Türk Komandolarının İndirdiği Teröristler
rock_aslm_rock
Üye

Mesaj Sayısı: 36
Nereden: ankara
Katılım Tarihi: 17.10.08
Mesaj Tarihi 28-10-2008 17:02
smiley


[img][/img]
Özel Mesaj Gönder
Yazar RE: (+16) Türk Komandolarının İndirdiği Teröristler
rock_aslm_rock
Üye

Mesaj Sayısı: 36
Nereden: ankara
Katılım Tarihi: 17.10.08
Mesaj Tarihi 28-10-2008 20:09
dumancool yazdı:
rock_aslm_rock yazdı:
Yha varya hepinz hakediosunuz askerde abinizin akrabanızın öldürülmesini ne bu yha herkes sevnp kına yakıor hiç empati yapıp kuRan var mı acaba onlar neden bu tür yollaRa basvurdu yok tabe

hepnz sıg kalmıssınız madem devletinizi bu kadar seviodunuz ondan mı heryer parca parca özelleşritildi.

smdi bu dediklerimede bişeLer bulup hatta BANLAYACAKSINIZ ama sonunuzda kacılnımaz bir sekilde övünerek yayımladıgnız bu resmlere benzeyecek smdi o insanlarda ölen sehit askerlerimizin resimlerini böyle yayımlasaydı aboooow yanmıslardı neler nler ypardınız

düşünün bir insanLar özgürlüklerini kültürlerini geleneklerini yasamak istemeselerdi daga futbol oynamaya mı çıktıLar..?

hade seLametLe ...

ya sözlerin o kadr saçma ki...bzm askerlerımıze ole şey yapsalardı iimi olrdu diosun..bi kere bzm askerlerımız diil yalandan yere sorun cıkaran,can yakan..o resımde grduun adi insanlar biçok ailenin yüreğini sızlattı.ayrıca özgürlük ve kültürleri içn bu yola başvurduklarını ima etmişsin ama hiç merak etme onlar gayet ii kültrlerini dillerni yaşatıolr yanı sokakta yururken kürtçe konuşan o kadr ck insan war ki..ztn bzm sorunumuz kürtlerin tamamıyla dııl ,sebepsiz yere askerlerımıze,toprağımıza el uzatanlarda.onlar kendılerıne gelen elektrığı suyu kesıolar bndan daha akılsızca yapılan bsı olurmu yaa ondn snrada hayatlarından memnun kalmıolar..yanı hm yapılanları beğenmıolr hm sıkayetcıler bzm daha hayatlarının basında oln askerlerımızı olduruo pislikler...ayrıca onlar kım kı bzm köylümüzn çocunu,yiyiceğini içiceğini alıolar yaa.işte bu kadar aciz insanlara tabıkı oh olmus derız TÜRK gnçlerı olarak onlar sonuna kadar hakedıolr..kndımı asla onların yerıne koyamam cnku bn onlar gbı bı mılletın askerlerıne el uzatmıorum,yalandan yere huzursuzluk cıkarmıorum ,nedensızce kendımı ble bombayla sararak bir suru masum insann we kendımın hayatını bıtırmıorum...



bilader benm yazdıkLarımı dön bir daha oku sonRa kendi cevbına bak.sen oturdugun batı illerinden burjuvazi haberlerinden 3-5 tane insanın agzından çıkan abd laflarıyla nei savundugunu bilmeden bna cevap yazMa. git bi bakm dou illerine git bi bakm hakkar,,van,sırnak,diyarbakır a sonRa kürt insanLarı neler çekiyor ne istiyor anla ve sonRa konus...!


[img][/img]
Özel Mesaj Gönder
Yazar RE: (+16) Türk Komandolarının İndirdiği Teröristler
dumancool
Üye

Mesaj Sayısı: 214
Nereden: samsun
Katılım Tarihi: 01.10.08
Mesaj Tarihi 29-10-2008 02:28
rock_aslm_rock yazdı:
dumancool yazdı:
rock_aslm_rock yazdı:
Yha varya hepinz hakediosunuz askerde abinizin akrabanızın öldürülmesini ne bu yha herkes sevnp kına yakıor hiç empati yapıp kuRan var mı acaba onlar neden bu tür yollaRa basvurdu yok tabe

hepnz sıg kalmıssınız madem devletinizi bu kadar seviodunuz ondan mı heryer parca parca özelleşritildi.

smdi bu dediklerimede bişeLer bulup hatta BANLAYACAKSINIZ ama sonunuzda kacılnımaz bir sekilde övünerek yayımladıgnız bu resmlere benzeyecek smdi o insanlarda ölen sehit askerlerimizin resimlerini böyle yayımlasaydı aboooow yanmıslardı neler nler ypardınız
mrk etmeyin bn sdece batı ilerınde yaşamış bırısı diilm her yerin bi zorluğu var ama sunu da blıoruz ki teröristler kendılerıne getırılen suyu elektrığı bıle kesiolar haliyle oraların da gelişimi zorlaşıyo ve yavaşlıyo ayrıca hç bir şey insanları ,bi milletin askerlerini katletme hakkını kimseye vermez..ltfn bnları da düşünelim...barış demişsinz ,insanlara yzık demişsinz ama savunduğunz insnlar barışı engelliyip oraların gelişimini yavaşlatıyo

düşünün bir insanLar özgürlüklerini kültürlerini geleneklerini yasamak istemeselerdi daga futbol oynamaya mı çıktıLar..?

hade seLametLe ...

ya sözlerin o kadr saçma ki...bzm askerlerımıze ole şey yapsalardı iimi olrdu diosun..bi kere bzm askerlerımız diil yalandan yere sorun cıkaran,can yakan..o resımde grduun adi insanlar biçok ailenin yüreğini sızlattı.ayrıca özgürlük ve kültürleri içn bu yola başvurduklarını ima etmişsin ama hiç merak etme onlar gayet ii kültrlerini dillerni yaşatıolr yanı sokakta yururken kürtçe konuşan o kadr ck insan war ki..ztn bzm sorunumuz kürtlerin tamamıyla dııl ,sebepsiz yere askerlerımıze,toprağımıza el uzatanlarda.onlar kendılerıne gelen elektrığı suyu kesıolar bndan daha akılsızca yapılan bsı olurmu yaa ondn snrada hayatlarından memnun kalmıolar..yanı hm yapılanları beğenmıolr hm sıkayetcıler bzm daha hayatlarının basında oln askerlerımızı olduruo pislikler...ayrıca onlar kım kı bzm köylümüzn çocunu,yiyiceğini içiceğini alıolar yaa.işte bu kadar aciz insanlara tabıkı oh olmus derız TÜRK gnçlerı olarak onlar sonuna kadar hakedıolr..kndımı asla onların yerıne koyamam cnku bn onlar gbı bı mılletın askerlerıne el uzatmıorum,yalandan yere huzursuzluk cıkarmıorum ,nedensızce kendımı ble bombayla sararak bir suru masum insann we kendımın hayatını bıtırmıorum...



bilader benm yazdıkLarımı dön bir daha oku sonRa kendi cevbına bak.sen oturdugun batı illerinden burjuvazi haberlerinden 3-5 tane insanın agzından çıkan abd laflarıyla nei savundugunu bilmeden bna cevap yazMa. git bi bakm dou illerine git bi bakm hakkar,,van,sırnak,diyarbakır a sonRa kürt insanLarı neler çekiyor ne istiyor anla ve sonRa konus...!



çok sağolunn
Özel Mesaj Gönder
Yazar RE: (+16) Türk Komandolarının İndirdiği Teröristler
dumancool
Üye

Mesaj Sayısı: 214
Nereden: samsun
Katılım Tarihi: 01.10.08
Mesaj Tarihi 29-10-2008 02:41
mrk etmeyın bnd sdece batıdaki yaşamı grmüş birisi diilm ve kimsenn azından hareket etmıorum...teröristler oralara verln elktriği suyu kesiyolar yani kendılerine yapılan hizmetleri,diğer vatandaşların hakknı yk sayıyolr yanı haliyle oraların gelişimi yavaşlıo kürtlerin istedıklerını yıne ordakı teröristler sonlandırıo ayrca bn doğudaki masum kürtleri kastedmıorum eğer szde bnm yasdıımı iice okumus olsydınız anlardınz...ztn bzm askerımızı öldüren ordakı masum köylüler diil kendı elektrığını syunu kesen teröristler ve doğu onlr yuzunden gelısemıo..hm verılen hızmtı kabl etmıolar hm askerlerımıze saldırıolr ve hiç bişey onlara bu hakkı yanı insanlarımızı askerlerımızı öldurme hakkını wermz..barışı bz istioruz ama onlr hala askerlerımıze insanlarımıza saldırmaya dvm edıolr.kendı elektrığını suyunu kesen bırınnde amacnn ne oldu apacık bellı..teröristler hzmet isteselerdi kndılerıne werılnlerı gerı cewırmezlerdı..amacları huzursuzluk yasatmaktan baska bısı dııl.bızı bolmeye calısıolar iştesmiley(tekrar hatırltayım bn teröristler içn konusuorum kürtlerin tamamı içn deil.ztn onlarn da ck yardımsever ve mısafırperver oldklarıı blıorum)


çok sağolunn
Özel Mesaj Gönder
Sayfa 9 - 10 << < 6 7 8 9 10 >
Atlanilacak Forum:
Duman Forever Araçlar

| |

Anket
Sitenin arka plan resmi değişsin mi yoksa kalsın mı?

Evet değişsin.

Hayır değişmesin.

Ankete katılabilmek için üye olmanız yada üye girişi yapmanız gerekmektedir.
Giriş
Kullanıcı Adı

Şifre



Henüz ÜYE Olmadınız mı?
Buraya Tıklayarak Üye Olabilirsiniz.

Şifremi Unuttum?
Şifrenizi öğrenebilmek için Buraya Tıklayın.
Kısa Mesajlar
Mesajınızı gönderebilmeniz için üye olmanız yada üye girişi yapmanız gerekmektedir.

DuMaN_EmiR
09/01/2019 12:20
tekrar selam. ulaşsın eskiler instagram/m.emir.et smiley

recover
12/10/2018 21:46
emirsmiley

Slipknot_9
08/07/2018 02:26
Slipknot forever ne oldu ya ^^

DuMaN_EmiR
29/05/2018 09:50
Herkese selam. smiley

manyaqiz
23/05/2018 01:58
ah burayı nasıl özledim smiley

Kısa Mesajlar Arşivi
Forum Başlıkları
En Yeni Başlıklar
Ben Kimim?
Site İstek ve Revize...
Şu anda ne dinliyors...
grup içinde ayrım ya...
Amatör gruplar sahne...
En Fazla İlgilenilen Başlıklar
Ben Kimim? [1012]
3 Harf 1 Cümle [1007]
en sevdiğiniz şar... [1002]
Şu anda ne dinliy... [808]
Kaan Tangöze [654]
Destekleyenler
No buttons defined.
Doğum Günü
berkbesym
cansurock
clubber_54
davut_dicle
DuMaN-209
dumanimm
dumannergis
elyasa
ezgi_halimizduman
flmrchat
gul
gurkannnn
halimizduman07
hilalim
husamizm
husnucan
ipeq_rock
lara
lebroncem
lynn
mummi
piskoelif
rock-avril
rock_boX
shade_6
sizen94
Thanatos
visnelicappy
xxxhalimizdumanxxx
zeynep
__DuMaNiST__
__rocKolik__
Copyright © 2006 - 2009 DumanForever.com
Valid CSS! Page Strength SEO Tool - SEOmoz.org